Styl pera a duplikáty

  • Toto téma je prázdné.
Prohlížení 2 příspěvky - 1 přes 2 (z celkového počtu 2)
  • Autor
    příspěvky
  • #12288
    Wilco Manders
    Účastník

    Dobrý den,

    wij hadden een vraag al men een vierkant tekent of een tekst in typt dan geeft de software automaticisch een lijndikte van 1mm
    jako muži het verschaalt gaat dit mee dus als je ooit niet goed oplet dan krijg je hele vette dopisy
    mijn vraag hoe stand ikard lijndikte aan en terug naar nul ???

    dan nog een vraag wij snijden met een mimaki snijplotter met een opos nu je mijn vraag als ik een bestand
    heb gemaakt en deze moet is 10 keer hetzelfde hebben can ik dan de snijplotter ingeven dat hij automatisch
    10 stuks doet achter elkaar ???
    nuly ik elke keer de opos opnieuw instellen

    #12654
    EasySIGN
    Presenter

    Ahoj Wilco,

    Bedankt Voor Je Vragen! Ik heb ze een voor een beantwoord:

    1) Via het dialoogvenster voor de penstijl kunt u instellen de pendikte bij het vergroten moet worden geschaald of niet. Ujistěte se, že jste v nástroji EasySIGN Toolbox.

    2) U stelt de standaard lijndikte in via hetzelfde dialoogvenster, maar zonder een selectie te maken. Udělejte si další dialoogvenster waarin u wordt gevraagd de standaardinstelling te wijzigen en op te slaan.

    3) Vyzkoušejte si více možností, jak otevřít dveře, nebo nakreslit dveře v aplikaci EasySIGN-productiemanager, op te slaan en vervolgens op „play“ -knop te drukken telkens wanneer u wilt dat het wordt geplot. Snadnější standaard manier je om 10 stuks achter elkaar op het EasySIGN-werkblad te plaatsen. Získejte nejlepší optické polohování a sledujte vše.

    Have an easy day!
    Paul at EasySIGN

Prohlížení 2 příspěvky - 1 přes 2 (z celkového počtu 2)
  • Musíte být přihlášen k odpovědi na toto téma.